2011. május 17., kedd

Szegecselés I.

1. Előrajzolás:



2. Szegecselés:



3. A végeredmény:


A makett építését a külső felöleteken lévő szegecsek elkészítésével kezdtem. Ehhez Z63-féle szegecselőt és a PKTinyland vonalzóját használtam. Első lépésben előrajzoltam a szegecselés vonalát a megfelelő helyen, majd Blue Tack-kel rögzítettem a darabot az asztalon. Ezután a vonalzót a berajzolt vonal mellé tettem és végigtoltam mellette a szegecselőt. Ha elrontjuk a szegecselést (pl.: hullámos, ferde...stb) azt nagyon könnyen javítható.  Egyszerűen pillanatragasztóval kennjünk rá majd a ragasztó megkötése után csiszoljuk le és kezdhtjük is újra. A szegecselés végeztével pedig finoman csiszoljuk át a felületet 1500-2000 csiszolópapírral. Az egész folyamat igen hosszadalmas  és néha sokadszorra sikerül úgy ahogy szeretnénk, de a végeredményért megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése