2011. június 14., kedd

Pilótafülke I. (Ju-88 A4)






Következő lépésként a kabin került megépítésre. A dobozban található kabinbelső is nagyon szépen kidolgozott, részletezett és egy szép festéssel nagyon látványossá tehető igaz a gyártó matricát is ad az oldalpanelekhez, de ezeket inkább felejtsük el. Én az Eduard maratásait építettem a repülőbe. Különböző kiadványokat végiglapozva úgy döntöttem, hogy csak a különböző kábeleket fogom pótolni rézdróttal, mivel a kis méretarány és a zárt kabin következtében nem sok minden fog látszódni. Az építést az összeállítási útmutató szerint végeztem. Először lecsiszoltam az oldalfalakon található műszereket és bordákat. A maratások beragasztása előtt többször szárazpróbát végeztem majd pillanatragasztóval rögzítettem őket a megfelelő helyre. Ez nagyon fontos mivel a ragasztó azonnal megköt és akkor már nincs lehetőség módosítani, illetve a maratást nehéz sérülésmentesen leszedni. Ragasztás előtt a nagyobb maratások azon részét, ahova ragasztó kerül kissé durva csiszolópapírral megcsiszolom így biztosabb a ragasztás. A száradás után kerülnek fel a kisebb maratások és dobozok, amiket egy hajlító szerszám segítségével alakítok a megfelelő alakra.




 Először csak azok a maratott alkatrészek kerültek fel amiket festeni is fogok. A színes maratásokat majd csak a festés után ragasztom a helyükre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése