2011. augusztus 15., hétfő

Törzs + szárnyak (Ju-88 A4)


Az építést a törzs és a szárnyak elkészítésével folytattam. A két törzsfelet levágtam az öntőkeretről és a vizszíntes szegecseket elkészítettem majd összeragasztottam a feleket. Csiszolás után a hiányzó szegecseket és az eltünt panelvonalakat pótoltam. A szárnyakkal ugyanígy tettem. A már kész elemek összeragasztását a törzssel és a kabinnal kezdtem. Miután a szükséges helyeken tömítettem és csiszoltam a szárnyakat ragasztottam a helyükre. A pontos illeszkedésnek köszönhetően ezután semmiféle tömítéstnem kellett végeznem. Végül a vizszíntes és függőleges vezérsíkokat rögzítettem. Ezzel az építés nagy részével végeztem is és már csak pár dolgot kell elkészítenem és felragasztanom. Az építés során semmi problémám nem volt, hiszen az illeszkedések pontosak egyedül a szárnyak és a vezérsíkok pozicíonálásánál kell odafigyelni. Nekem különösen tetszett, hogy a kabin külön darabból áll, igaz ez a többféle verzió miatt van így, de legalább kevesebb por kerül a kabinba, míg a törzset csiszoljuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése