2012. október 19., péntek

Academy P-38J "European Theater"

Egy újabb nagyobb munkába kezdtem bele, mégpedig az Academy 1/72-es méretű P-38-as repülőjébe.
 
Mivel már nem egy készletet építettem a gyártótól és még jó néhány várakozik a sorára a polcon, ezért reménykedve nyitottam ki a dobozt. Most sem kellett csalódnom a látottakban, a készlet hozza a szokásos kiváló minőséget. Szép sima felületek, vésett panelvonalak és a méretaránynak megfelelő részletek jellemzik a darabokat. Sorjával nem találkoztam, de beszívódásokkal néhány helyen igen. A kabin még megfelelően ki van dolgozva, de a futóaknák már kevésbé, szinte semmi részletet nem található benne és ez a készlet talán egyetlen komolyabb hibája. Az átlátszó alkatrészek tiszták és annyira nem torzítanak. Nyitott és zárt állapotban is megkapjuk őket megspórolva felesleges fűrészelgetést. A dobozból két géphez mellékelnek matricát. Az egyik a doboztetőn látható oliv drab/netural grey festésű az inváziós csíkokkal a másik egy fémszínű gép.
 
Beszereztem még az Eduard maratását is, aminek segítségével nagyon szépen feljavitható a gyengén részletezett futóakna. Mellékelnek a kabinhoz színes maratásokat, ami szintén nagyot dob az egészen. Mivel bontva szeretném megépíteni, ezért a Quickboost műgyanta motorja is beépítésre kerül, amivel még részletesebb lesz a kész mnkánk.
 
Összeségében egy jó készletet tudhat magáénak mindenki, aki beszerzi és megépíti. Dobozból is szép de ha valaki részletes makettett szeretne a futóakna miatt elengedhetetlen a maratás beszerzése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése