2012. január 8., vasárnap

Panelezés matricázás (Ju-88 A4)



A múltkori bejegyzés óta  nagyon sokat haladtam. Már az építés elején eldöntöttem, hogy amit lehet matrica helyett inkább felfestem a gépre, mivel nem voltam benne biztos, hogy a matrica alatti szegecselés is látszódni fog, a különböző lágyító szerek használata ellenére is. A festés után maszkolószalagból kivágtam a felségjeleket és az oldalszámokat. Első lépésben a fehér színt fújtam fel majd következett a fehér. Itt különösen fontos, hogy megvárjuk a festékrétegek megszáradását különben lépcsős lesz a festés. Ezután több réteg fényes lakkal fújtam le a gépet, ami megfelelő alap a panelezéshez és matricázáshoz.




A lakk megszáradása után felhelyeztem a századjelvényeket és a különböző szervízfeliratokat matricából. A matricázáshoz a Gunze matricalágyító/feszítő szerét használtam, amink segítségével szépen besimultak a matricák a helyükre. A panelvonalak befuttatásához híg fekete festéket használtam, ahol pedig nem sikerült tökéletesre ott panelező tollal húztam át. Végül matt lakkal fújtam le az egész gépet.









A fényképeken már látszik, hogy a makett koptatását és koszolását is elkészítettem, arról majd a következő bejegyzésben lesz hosszabb és részletesebb leírás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése