2012. március 16., péntek

Elkészült! (Ju-88 A4)


Végre volt egy hosszabb szabadidőm és be tudtam fejezni a géphez tartozó alapot. Első lépésként lekentem faragasztóval az egészet és szitált földet szórtam rá. A száradás után egy világosabb színnel foltokat fújtam a talajra ezzel is megtörve egy kicsit az egyhangúságát és hogy a repülő is eggyé váljon az alappal ezért a makett kerekeit is finoman megfújtam vele. A füvet két féle fajtából kevertem és enyhén vizes faragasztóval rögzítettem az alapra, úgy hogy a kikopott fű hatását keltsem. Legvégül pedig a repülőt helyeztem az alapra, ezzel el is készült.








Összességében egy könnyen építhető és feljavítók nélkül is részletes makett. Az illeszkedéseket tekintve tömíteni csak pár helyen kellett egy keveset. Egyedül az átlátszó alkatrészek összerakása okozhat némi problémát. A matricákról nem nagyon tudok semmit mivel nem sokat használtam fel belőlük, de azokkal amiket használtam semmi probléma nem volt. Az apróbb hibákat leszámítva igazi örömmakettezésben lehet annak része, aki elkészíti a makettet.

A gép építése közben írt bejegyzések:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése